Teksty na firmowe strony i media społecznościowe muszą być tworzone w taki sposób, aby ich treść była merytoryczna i atrakcyjna dla odbiorcy. Ponadto w przypadku niektórych rodzajów contentu, na przykład wpisów na blogi, autor musi wziąć pod uwagę zasady pozycjonowania.
Doświadczony copywriter opisuje swój cennik na stronie internetowej Copywriter.pl. Ponad 20 lat działalności w branży reklamowej sprawia, że z ekspertem chętnie nawiązują współpracę zarówno rozpoznawalne na skalę międzynarodową marki, jak i mniejsze przedsiębiorstwa, które chcą się wyróżnić na tle konkurencji. Fachowiec od najwyższej jakości treści ustalając koszt konkretnego zamówienia, bierze pod uwagę między innymi rodzaj tekstu, tematykę oraz wymagany przez klienta termin wykonania zlecenia. Istotne znaczenie ma też częstotliwość współpracy, ponieważ twórca stara się proponować upusty stałym klientom.
Firmy według kategorii
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Katalog produktów i usług dla każdego
Transport dla Ciebie i firmy
Hodowla i rolnictwo
Baza kursów i szkoleń
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Atrakcje turystyczne i noclegi